Select Page

MSNBC LAUGHS AT TRUMP WHEN HE RUNS AND THEN MELTDOWN WHEN HE WINS!

MSNBC LAUGHS AT TRUMP WHEN HE RUNS AND THEN MELTDOWN WHEN HE WINS!



VIDEO: Trump TV. Videos, live streams and more. Tune in for the best in conservative videos.

MSNBC LAUGHS AT TRUMP WHEN HE RUNS AND THEN MELTDOWN WHEN HE WINS!

.

Popular Now

Leave a Reply

20 Comments on "MSNBC LAUGHS AT TRUMP WHEN HE RUNS AND THEN MELTDOWN WHEN HE WINS!"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Tri Pacer
Guest

These "people" are so clueless….

Michael Luisi
Guest

This is the depths the Fourth Estate has sunk to. They did not get Trump then, they don't get Trump now. They do not understand working Americans and have nothing in common with them. President Hillary, Trump not running, phony poles all leftist PC horseshit.   We did not mess up, the Russians did it. This is the state of journalism today, laughable.

Justin Sanders
Guest

when I'm having a bad day I always watch this video to make me laugh and smile 👍👌

ron kathy
Guest

talk about cartoon characters,these two are both out of touch with reality

Samuel Townsend
Guest

LOL

Benjamin Urbas
Guest

The left Is a gaslighting machine

Wareagle86
Guest

That's why they should rename the network to MSLSD because all those libtards are on acid.

Wareagle86
Guest

That's why they should rename the network to MSLSD because all those libtards are on acid.

Donjoe Mitchell
Guest

We are soooooo lucky to have Chris Matthews tell us commoners what we think we'd do if we were rich. God damn, he is so fucking smart. We are sooo lucky to have him in America…..(puke)

Jennifer Ray
Guest

Love this video. All the Clinton was a lock,Trump is an idiot talk was all we needed to win! Trump 2020!

imakoreanvideo
Guest

Hey Lawrence O'Donnell…. what's the last word??? Hahaha!! You fucking cock sucker!!!!

brian walrod
Guest

The poll you had on who you'd never vote for added up to 244%, explains all the polls that had Shillary winning !

Agent Neptune
Guest

Would these snowflakes support in abort themselves?

Joy Danna
Guest

You people at MSNBC are complete idiots

Greg McCauley
Guest

11:29 damn look how cheap those Dow Futures are

catalina jungblut
Guest

GREAT TO SEE THE LIBERTARDS EATING THEIR WORDS OUT!!!!!

Snotnose Tom
Guest

MSNBC has a lot of morons reporting.

Laurie Flood
Guest

Hahaha!!! So funny to watch MSNBC & all their inaccurate predictions. LOL!!!

Matthew Neilson
Guest

What fucking dipshits. SO ARROGANT

michaelantonio
Guest

These elitist asshats deserve to never have another leftist in power ever again!

wpDiscuz

ON SALE NOW! SAVE 50%

Recent Comments

Rob NoBullshitter: What people should understand is that it IS possib...
Saveea Paris: THANK  GOD  FOR  YOU  TRUMP!!!!!...
The Punisher: Job well done Mr. President!!!!!! #AmericaFirst #4...
SuperiorWare: 6:00 FACTS!...
Kosh 963: Hey Trumptards! You know if you get enough Norweg...
Quest2Unknown: God Bless President Trump! Thank you very much for...
iga ninja: You know the dems are pissed because all their spe...
MrMnmn911: Examine Waters & Pelosi!...
mrekbass: Bahahahhaaaa... ROFL.. fucking love state media......
J E: “They want him to fail, they want him to be ill ...
DeepState: #releasethememo...
Giggityman01: Tomi’s hot, President Trump 2020🇺🇸🇺🇸...
Tinker Bell: I see an extraordinary amount of vindictive anger ...
David P: Looks as though Nancy has Parkinsons or thyroid pr...
Gridlock Gamer: Tomi Lahren supports abortions, and is happy with ...
Scott Washburn, MD: I'm still looking for work. For some reason o...
jidf32: Winning??? hahahahahahaha, that healthcare win sur...
maninthemiddle55: Toni is a ditz...
R. gmail: Ha! Fuck you troll tards posting on YT......in you...
Lt.nhale kush: Four More Year's! Keep it up President Trump !...

Deals On TV’s

Pin It on Pinterest

Share This